Muhsin yazıcıoğlu adına yaptırılan cami ibadete açılmıştır hayırlı olsun.

MUHSİN YAZICIOĞLU ADINA YAPTIRILACAK CAMİ RESİMLERİ

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Cami İnşat Resimleri

www.isacotur.tr.gg


ŞİİR



(KARŞILANDILAR)

Sivas’tan kalkarak Cerid’e geldi
Büyük coşkularla karşılandılar
Miting de önemli sözler söyledi
Hayır, dualarla uğurlandılar

Konuşmalar tamam mitingler bitti
Cerit Halk’ın hakk’a emanet etti
Bir bardak su içti, tuz ekmek dedi
Helikopter kalktı havalandılar

Başkanımın dili bal’dı şeker’di
Acı haber duyduk siniri gerdi
Üşüyerek keş dağında can verdi
Seni sevmeyenler oyalandılar

Yerköy’de Halk ile buluşacaktı
Orda da gerçeği konuşacaktı
Bu görünmez kaza herkesi yaktı
Yozgat’ın- Yerköy’e varamadılar

Pilot dağa çarptı kaldılar orda
Mevla insanları koyarmış darda
Alperen’ler ağlaşıyor yollarda
Enkaz’ın yanına varamadılar

İsmail yüz on iki’ye bildirdi
Donuyoruz dedi yardım istedi
Çok zordayız bizi kurtarın dedi
Ses verdi sesine aldırmadılar

Aradılar havadan ve karadan
Fırtınadan göz açmadı yaradan
Metrelerce uzaklaşmış oradan
İsmail’in cesedini buldular

Kar var idi keş dağının başında
Kimi otuz kimi kırk beş yaşında
Donarak öldüler, Mart’ın kışında
Dağa çarpıp oracıkta kaldılar

Birkaç gün kalmıştı bahara yaza
Üç günde zor ulaşıldı Enkaz’a
Canlar dayanır mı? Kar tipi buza
Üşüdüler soğuklarda dondular

Bu sene çok buruk geçti seçimler
Meydanlarda durduruldu mitingler
Bulduk amma yaralıdır, dediler
Ortalığa yalan haber yaydılar

Birçoğu suç buldu Cerid’im sana
Ne denir ki sözün bilmez insana
Kim kıymak isterdi, bu altı cana
Allah’ın takdirin anlamadılar

Ali’m heder olduk gün saya, saya
Acı haber tez duyuldu dünyaya
Erhan, Yüksel, Murat, İsmail Kaya
Üç’ü beş’i bir arada dondular

Âşık Ali Ataş 10 Mayıs 2009

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Ateş Düştü Özüme



Yanıldım çıktım Engizek Dağına
Ateş düştü benim ciğer bağıma
Felek çemberine düştüm ağına
Felek bizi güldürmedi neyleyim.
 
Cerit ten Yozgat Yerköy’e kalkdı
Cerit halkına sevgiyle baktı
Acı haber geldi bizleri yaktı
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Yağmur gibi yağdım yel gibi estim
Döngel Dağlarında umudu kestim
Takatim kalmadı orada sustum
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Helikopter düştü yere savurdu
Kar fırtına bizi kastı kavurdu
Felek bizi nazlı yardan ayırdı
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Üç gün üç gece kar altında kaldılar
Sonunda vefakâr köylüler buldular
Cesetleri helikopterle aldılar
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Kadir Mevla’m belki böyle diliyor
Anaları yavrum diye meliyor
Muhsin Bey’in cenazesi geliyor
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Maraş’tan da cenazeleri aldılar
Tabutları al bayrağa sardılar
Muhsin Bey’i Ankara’ya saldılar
Felek bizi güldürmedi neyleyim

Kanlı gömleğini vermeyin eşine
Çok çileler geldi benim başıma
İsmimi yazın mezar taşına
Felek bizi güldürmedi neyleyim
     
Kale’yi Hombur’u geçti dediler
Duyduk keş dağına düştü dediler
Gün geçtikçe umutları kestiler
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
İsmail GÜNEŞ yüz on ikiyi aradı
Korucular dağı taşa taradı
Ayağım deyince yürekleri dağladı
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Kar yaktı bakamadılar yüzüme
Yirmi beş Martı çevirdiler hüzüne
Selam söylen oğlu ile kızına
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Savcı Hâkim geldi enkaz yerine
Yazmak için kalem aldı eline
Selam söylen benden SİVAS iline
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
Müdür Salman derki sizleri üzdüm
Bu şehitlere bende bestemi yazdım
Neden sahip çıkmadılar ona da kızdım
Felek bizi güldürmedi neyleyim
 
                  Salman ENGİZEK
             (Müdür Salman Lakaplı)
                         29.03.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder